سوالات متداول

ضمن خیر مقدم به شما کاربر گرامی و تشکر از بازدید شما
شما می توانید تعدادی از سوالات متداول موجود در دسته های زیر را مشاهده و پاسخ کارشناسان توانا کربن را مطالعه نمایید. در صورتی که سوال مورد نظر شما پاسخ داده نشده باشد، می توانید سوال خود را در بخش ارتباط با ما مطرح نمایید و پاسخ خود را از کارشناسان دریافت کنید.

چرا توانا کرین؟

تواناکرین به عنوان یکی از واحد های برتر صنعتی در کشور در تولید قطعات ماشین آلات راه سازی و ساختمانی افتخار این را دارد تمام طراحی های قطعات مطابق با استاندارد اروپا و با کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد . سابقه ۳۵ ساله مدیران و مهندسین این مجموعه از جمله دلایل حسن شهرت این مجموعه می باشد دریافت نشان های برتر جهانی و استاندارد کشورمان، خود مهر تایید دیگری بر کیفیت محصولات و خدمات این مجموعه محسوب می گردد از جمله دیگر خدمات تواناکرین: واردات تاور کرین،فروش تاوکرین،اجاره تاور کرین و تولید بچینگ پلانت، خرید، فروش و واردات آسانسور کارگاهی

چگونه برای درخواست پیش فاکتور اقدام کنیم؟

برای درخواست پیش فاکتور به صفحه اصلی محصول مورد نظرتان مراجعه کنید. در این صفحه لینک درخواست پیش فاکتور را مشاهده می کنید. با تکمیل اطلاعات لازم و خواسته شده در این فرم، پیش فاکتور در کمترین زمان ممکن برای شما به نشانی مورد نظرتان ایمیل یا فاکس خواهد گردید. بدیهی است که پیش فاکتور صرفا جهت ارائه اطلاعات بیشتر و آگاهی شما از هزینه خرید آن محصول صادر می گردد.

سرویس و نگهداری و ضمانت محصولات تواناکرین به چه طریقی است؟

تیم قدرتمند فنی تواناکرین به صورت شبانه روزی در اسرع وقت، خدمتگزار مشتریان محترم می باشد . کلیه محصولات وارداتی و محصولاتی توسط این واحد تولید و تعمیر میشود دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد . در صورت بروز هر نوع ایراد احتمالی، تیم فنی توانا کرین بلافاصله پس از درخواست مشتری جهت رفع آن اقدام نموده و علت ایراد آن را به مشتری اعلام می نماید . لازم به ذکر است که در صورت نیاز و توافق مشتری، مدت زمان قرارداد سرویس و نگهداری به هر میزان قابل افزایش می باشد.

آیا تمام محصولات معرفی شده در سایت آماده تحویل هستند؟

با توجه به حجم بالای سفارشات؛ تلاش مجموعه توانا کرین همواره بر این بوده که اکثر محصولات وارداتی در انبار ایران قابل ارائه باشند. در غیر اینصورت، محصول مورد نظر شما پس از عقد قرارداد ظرف مدت زمان ۳۰ رور قابل تحویل می باشد. محصولات وارداتی تواناکرین: تاور کرین های پتن و آسانسور های کارگاهی آلیماک

در صورتی که محصول خریداری شده دچار مشکل یا نقص فنی بود، چه باید کرد؟

مجموعه تواناکربن ضمن تضمین کیفیت محصولات خود، هیچ محصولی را بدون تایید نهایی تحویل مشتری نمی دهد. لیکن در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص فنی در کارکرد محصول، از طریق پست الکترونیکی یا تماس تلفنی، به بخش خدمات پس از فروش اطلاع دهید تا تیم فنی این شرکت در اسرع وقت به محل اعزام گردد.

سوالات متداول مشکل شما را حل نکرد؟

سوال خود را در بخش ارتباط با ما مطرح نمایید و
پاسخ خود را از کارشناسان دریافت کنید.