خط مشی دپارتمان خدمات پس از فروش این مجموعه ، ارائه خدمات وارانتی و تعمیرات محصولات شرکت توانا کرین با استفاده از قطعات اصلی و مطابق با دستورالعمل ها و رویه های استاندارد کارخانجات سازنده می باشد. اجرای این خط مشی همواره متضمن آماده به کار بودن دستگاهها و افزایش ضریب اطمینان آنها است .

لذا این شرکت با داشتن تکنسین های مجرب و داشتن محیط تعمیرگاهی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و داشتن کارخانه ای در چهاردنگه تهران به مساحت ۴۰۰ متر مربع از امکانات خدماتی این واحد می باشد.
بر اساس سیاست های شرکت مبنی بر ارائه خدمات فنی متمایز ، این واحد در صورت دریافت درخواست مشتریان حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری حتی در دورترین نقاط میهن پهناورمان قادر به اعزام اکیپ فنی می باشد.

همچنین در زمینه خدمات فنی ، شرکت توانا کرین ضمن تکمیل کادر فنی ، قابلیت های مطلوب را در زمینه جلب رضایت مشتریان خود فراهم نموده و تنها با یک تماس، واحد تعمیرات به محل پروژه اعزام می گردد(در حال حاظر این سرویس در تهران فراهم می باشد).